ח"כ ביטון: "מאמין שאפשר להגיע להסכמות"

    אסתי פלד No Comments on ח"כ ביטון: "מאמין שאפשר להגיע להסכמות"

    ח"כ מיכאל ביטון במהדורה המרכזית: "יש שם אנשים רציניים. היחס והשיחות רציניות. כמעט אין הדלפות. אפשר להמשיך לקוות שנגיע להסכמות. זה קשה, יש סלעי מחלוקת גדולים אבל אני מאמין שאפשר"

    מיכאל ביטון צילום: פלאש 90
    18:49
    01.05.24
    אתר קול חי No Comments on מפקד פלוגה במכתב כואב: "מחבל מצליף והסיוע נוחת"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ מיכאל ביטון (המחנה הממלכתי), שוחח הערב (שני) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית והביע תקווה שיושגו הסכמות בחקיקה המשפטית: "אני עדיין מקווה שנגיע להסכמות. זה טוב לחברה ולמדינה. טוב שנשים את זה בצד ונתחיל לטפל ביוקר המחיה ובביטחון".

    לדבריו "כששואלים למה אין מספיק שופטים מרוקאים זו שאלה נכונה ויש מה לתקן. אבל אני נגד שמישהו יגיד ששופטי העליון תומכי טרור או שהטרור מרים ראש בגללם. יש למה לתקן בחברה הישראלית, אבל לא חייבים להחריב את מערכת המשפט בדרך. אין חולק על כך שיש מה לתקן. השאלה היא באיזו עוצמה".

    על השיחות, אמר: "יש שם אנשים רציניים. היחס והשיחות רציניות. כמעט אין הדלפות. אפשר להמשיך לקוות שנגיע להסכמות. זה קשה, יש סלעי מחלוקת גדולים אבל אני מאמין שאפשר".

    ביטון התייחס למחאות: "אני לא מתרגש מכבישים סגורים. הכרתי בזכות הזו גם בעבר. אבל אני נגד הסתה, סרבנות ונגד שנאה. זכות המחאה היא של כולם. אני צריך להכיר בזה שחצי מהעם רוצה את הרפורמה וצריך למצוא פתרון למצב המורכב".

    על חוק הגיוס: "חוק הגיוס לא התקדם כבר שנים ולא נפלו השמיים. לא יהיה גיוס בכוח. החוק לא יגייס חרדים. לכן הנושא הוא לא חוק אלא שילוב החרדים בחברה הישראלית. שנינו יודעים שלא כל בני הישיבות נשארים בישיבות ויש מסלולים שנבנו בהסכמה".

     



    0 תגובות